Haul + Style frew the years


Idag lägger jag ätligen ut bilder på vad jag köpte i milano. Under de senaste åren har min still ändrats väldigt mycket. från ungefär 5-7 kläde jag mig alltid i simpla kläder som tex en svart långad armad och blå jeans. Men efter de sensate 2 åren har jag hittat min still. Jag älskar att ha på mig finna blusar och mer girly outfits. Typ kläningar occh kjolar. Både instagram och youtube har hjälpt mig att hitta den still jag värlkigen gillar. Jag gillar verkligen att vara lite utanför boxen.
 
De två första blusarna är från Brandymellville och den gula och blommiga är från other storys, det på minner mig väldigt mycket om våren och påsk. 
 
Ha en bra dag :)
/Agnes
 

 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow
RSS 2.0