My summer insperation ★

Bonjour mes amis. Idag är det officiellt 2 dagar kvar tills jag drar till Cannes. Hela min resväska är packad och redo att dra mot 2 hela veckor av franska Rivieran och om ni håller med kan det ibland vara ganska svårt att få den härliga sommar motivationen, så jag tänkte att jag skulle dela med mig av min insperation. Här är min mood board. 
Bilderna är från Pinterest.
(null)
De outfit kombinationerna som har inspirerat mig denna sommaren är bland annat ett par ljus tvättade jeans shorts eller jeans kjol med en simpel top eller t-shirt. En annan trend som jag bara älskar är button down klänningar , det ger en sån bohemisk look. 
Om vi nu börjar prata om accessoarer så är nog mina favorit strå hattar och hår scarfar. Som kan ge en extra touch till villken outfit som helst och det sista är den nya trenden, strå väskan. Detta är nånting som jag bara älskar! Men tyvärr har jag inte hittat en . Men om man har tur kanske det finns en som väntar på mig i Cannes. Hoppas att ni har en fantastisk eftermiddag så ses vi. 
//Agnes 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow
RSS 2.0