Day 1 Miami 🌮

(null)

(null)

(null)
Efter nĂ€stan en hel dags flygande mott Miami sĂ„ förkĂ€nnar man vĂ€rkligen den hĂ€rliga vĂ€rmen och den blĂ„a himlen. VĂ„ran första dag i Miami var vĂ€ldigt hĂ€rligt. Vi började dagen med en hĂ€rlig frukost med ny bakat bröd frĂ„n Pauls. sedan vandrar vi ner mott poolen. Det kĂ€ndes som man badade i en hot tub pĂ„ grund av solen vĂ€rmande. 

Senare vid lunch sĂ„ Ă„t vi pĂ„ ett kubanskt stĂ€lle vid espanola way. Det var vĂ€ldigt frĂ€scht och precis min typ av mat. NĂ€r vi sen hade Ă€tit gick vi till stranden dĂ€r vi hĂ€ngde ett tag innan vi skulle Ă€ta middag och gĂ„ ut och shoppa. Hela denna första dagen har varit helt fantastisk och kan inte vĂ€nta tills jag fĂ„r fortsĂ€tta upptĂ€cka Miami. 
//Agnes
KlÀnningen som jag har pÄ mig Àr frÄn Forever 21.



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow
RSS 2.0