Wynwood Walls, a place of art

Igår tog vi en taxi från Miami Beach till Wynwood Walls. Hela Wynwood var som ett ända stort konst museum med alla mängder olika färger och möbster. 
(null)
En väg som jag själv hade hört talas om var vägen med de färgglada vingarna som ni ser hör ovan och jag är väldigt glad att jag hittade den. Just den väggen kan ni hitta mellan 24 och 25 gatan på 5th av. Värkligen värt att leta efter.
(null)
Den här vägen ger en ett stort leende på läpparna. Rosa är värkligen en av mina favorit färger. För att man alltid känner sig så glad. 
(null)
Den sista bilden som jag tog var inne i wynwood gardens. Mönstret på denna väggen var väldigt coolt. Jag rekommenderar värkligen att om ni åker till Miami kolla in wynwood walls.
//Agnes 

Outfiten som jag har på mig är en blå randig jumpsuit från American eagle och en hår scarf från forever 21. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow
RSS 2.0